Saturday, December 9, 2006

.....

TEST DRIVE

Έλα μπες μες στ΄ αμάξι
μία βόλτα να πάμε
με τον ήλιο στα μάτια
τη μαγκιά να φοράμε.

Να σου λέω πάτα γκάζι
όταν πιάνουμε χώμα
και λοξά να κοιτάς
με τσιγάρο στο στόμα.

Αν αντέξει η καρδιά μας
και γεμίσει με χρώμα,
αν πονέσουν τα χείλη
και ξυπνήσουν το σώμα,
τότε ναι αγαπιόμαστε ακόμα


Στη στροφή να σε δω
πως κρατάς το τιμόνι,
με ιδρωμένα τα χέρια
γιατί θα ‘μαστε μόνοι.

Με τον άνεμο κόντρα
ένα δάκρυ σμαράγδι
και το ράδιο τέρμα
σα κραυγή μες το βράδυ.

Αν αντέξει η καρδιά μας
και γεμίσει με χρώμα,
αν πονέσουν τα χείλη
και ξυπνήσουν το σώμα,
τότε ναι αγαπιόμαστε ακόμα.


© Copyright, Katia


 

1 comment:

Χαρά Τσακίρη said...

Αγαπημενη μου Κατια,
καλη χρονια να εχουμε και οτι επιθυμεις να στο χαρισει το νεο ετος μαζι με οσα σου στερησε...
Δεν μπορεις να φανταστεις αυτο το κομματι σου τι ζημια μου εκανε!!!!! Απο τα καλυτερα που εχω διαβασει στη ζωη μου και ταυτιστηκα πληρως με την ολη εικονα... σα να γνωριζες για μενα κι εγραψες... Ειναι πραγματικα απολαυση να σε διαβαζω και χαιρομαι πολυ που εκανες αυτην την σελιδα!!! Την αγαπη μου...