Saturday, December 9, 2006

.....


 
ΕΝΤΟΣ ΜΟΥ

Όταν τα βλέφαρα κλείνω
όλα απ΄ έξω τα΄ αφήνω
και με εικόνες δικές μου
φτιάχνω μιαν άλλη ζωή.

Όταν τα χείλη σφραγίζω
και τα αυτιά μου σφαλίζω
μέσα βαθιά μου ακούω
τη πιο γλυκιά μου χορδή.

Μη μου μιλάτε, μη με ξυπνάτε
στο όνειρό μου δε κυβερνάτε
η ζωή σ΄ ένα κόσμο εντός μου
μες τη μιζέρια σας είναι το φως μου.


Φράχτη τριγύρω υψώνω
κλείνω απ’ έξω το πόνο
πλέκω τραγούδι τις νύχτες
σ’ ήλιους πούλι να το πει.

Μη μου χτυπάτε την πόρτα
δεν με βρείτε όπως πρώτα
έχω ξεφύγει απ’ την ύλη
μένω στ΄ ονείρου τη γη.

Μη μου μιλάτε, μη με ξυπνάτε
στο όνειρό μου δε κυβερνάτε
η ζωή σ΄ ένα κόσμο εντός μου
μες τη μιζέρια σας είναι το φως μου.

Δες με, είμαι τώρα θεός
κι όσο περνάει ο καιρός
παράδεισο πλάθω δικό μου
άλλος κανείς να μη μπει.

© Copyright, Katia


1 comment:

Ντέρος Γιώργος said...

Κατια μου ευχες ετσι ωστε η νεα χρονια που θα εθει να σου χαρισει επιτυχιες με πρωτη και καλυτερη το ζειμπεκικο. Φιλια Κυρια μου κια γραφε εσυ να σε διαβαζω και να μαθαινω εγω. Τα σεβη μου !!!!